Instrucțiuni de conectare la platforma “Zoom Meetings”

Utilizăm Platforma “ZOOM MEETINGS”, pentru ca e foarte prietenoasă, funcționează perfect și pe smartphone-uri și tablete (nu doar pe desktop).

Pentru a te conecta la sesiune urmează pașii de mai jos:
♦ dă click pe link-ul de conectare pe care il vei primi de la instructorul tău
♦ dacă încă nu ai instalat softul “Zoom” pe dispozitivul tău (laptop, desktop, tabletă, smartphone) vei fi direcționat pe o pagina de unde să îl download-ezi și apoi sa îl instalezi
♦ după instalare, dai click din nou pe link-ul de conectare și urmezi pașii

♦ comunicarea desi se poate realiza și pe chat, totusi recomandăm să ai instalată și o cameră video și să te asiguri că microfonul calculatorului (telefonului, tabeletei) este funcțional

♦ platforma “Zoom Meetings” necesita un sistem de operare minim Windows 7 sau IOS 8.

RECOMANDARI
♦ Înainte cu o zi (sau în ziua evenimentului) vei primi un email care conține link-ul de conectare. Dă click pe link și urmează pașii descriși mai sus.
♦ Să îți introduci numele complet evitand pseudonime, pentru a fi usor de identificat in grupa de curs din care faci parte.
♦ Daca este posibil, CONECTEAZA-TE la Internet PRIN CABLU. Daca te conectezi prin wireless urmărește să fii cât mai aproape de modem (router), să ai un semnal cât mai bun. Să ții cont de faptul că o conexiune wireless este mult mai slaba decat cea directa, prin cablu. De asemenea, mai ales dacă constați că ai probleme cu transmisiunea live, e important să deconectezi de la internet toate dispozitive din casă pentru a avea la dispoziție o bandă de internet cât mai consistentă.

Mai jos ai o imagine care prezintă modul în care arată pagina pe platforma ”Zoom Meetings” și cum găsești principalele funcții necesare utilizării platformei.